top of page

Case Study

נדל״ן מניב לתיירות, טביליסי, גאורגיה

השקעה בגאורגיה: נכס מיושן שנרכש בבירת גאורגיה, עובר מהפך לדירה מעוצבת ומאובזרת לתיירים.

במרחק טיסה של שעתיים וחצי בלבד מישראל, נמצאת גאורגיה היפה. תחום התיירות זוכה לפריחה בשנים האחרונות בזכות המחירים הנוחים, השילוב בין היסטוריה עתיקה לאטרקציות מודרניות, נופים יוצאי דופן והיצע נרחב של קולינריה, שופינג ופנאי. מדי שנה מבקרים במדינה למעלה מ-8 מיליון תיירים בשנה
מחירי הנדל״ן נמוכים אך אינם מעידים על תשואה נמוכה, להפך, התשואה בגאורגיה על נדל"ן מניב נחשבת גבוהה ביחס לממוצע. לרוב, עם השקעה של כ-80 אלף דולר ניתן לצפות לתשואה של על הנכס של כ-7-12%.
עם תנופת פיתוח אדירה ובירוקרטיה נוחה, גאורגיה יכולה להוות יעד מצוין להשקעה לישראלים.

פרופיל ההשקעה בפרויקט הנוכחי התמקד באיתור נכס מתאים שישמש כנס מניב לתיירות. חשוב לציין שמדובר בהשקעה מניבה בסכומים נוחים של עד $100,000, אך רמת הסיכון כאן גבוהה יותר, הן בשל המרחק של המשקיע הישראלי מהנכס, והן בשל התלות במנהלי נכסים זרים ובזרם הכנסות לא קבוע המושפע מעונות התיירות בגאורגיה. כלל הבסיס: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! הנכס חייב להיות ממוקם באחד משני מרכזי התיירות של טביליסי, עיר הבירה, אשר מהווה נקודת מוצא לכל המטיילים ואנשי העסקים המגיעים לגאורגיה. לאחר שאיתרנו את הנכס וביצענו את הליך הרכישה, יצאנו לדרך עם פרויקט השבחה הכולל שיפוץ הנכס, ריהוט ואבזור והפיכתו לדירת מעוצבת ויפה.

סקרנים לראות איך יצא? להלן התמונות והנתונים

עלייה שנתית בערך הנכס

6-7%

משך פרויקט השבחה

3 חודשים

צפי לתשואה שנתית משכירות בלבד

12-15%

הנכס לפני פרויקט ההשבחה

הנכס לאחר פרויקט ההשבחה

מעוניינים לשמוע עוד על הזדמנויות ההשקעה שלנו?
צרו קשר לקביעת שיחת יעוץ

bottom of page